Laman Coretan Zaidi Razali.. » 2008 » October


posting ini hanya untuk mereka yang MAHU DUIT USD dengan PERCUMA. Hanya perlukan usaha dari anda untuk layak mendapatkannya. kena la usaha, kalau tak usaha, macam mana nak dapat. sama macam orang dah letak nasi dan lauk kat pinggan, tinggal kita usaha gunakan tangan untuk ambil dan usaha memakannya. perkara semudah itupun perlukan usaha, inikan pula perkara yang lain. rezeki setiap orang ada, walaupun mender ni dah boleh dikatakan ramai yang promosi, tapi anda masih lagi ada peluang dapat duit raya usd,pasal bukan sorang dua jer pengguna internet ini ;)

Jadi, tanpa berlengah, segera daftar disini dahulu sebelum boleh promosi
http://zaidirazali.com/usd100juta

lepas selesai pendaftaran tuh, anda login, kemudian promosi link khas anda itu.

Jadi, segera bertindak ya. Saya pun tak tau bila peluang ini akan ditutup. mungkin esok, mungkin lusa. jadi, jangan bertangguh, kerana akan tergolong dalam golongan mereka yang kerugian :)

Posted October 8th, 2008 by edyanie 3 Comments »



Semua orang nak duit percuma. tapi bukan semua boleh dapat duit percuma,terutama di internet ini. Saya bukan nak menafikan tentang dapat duit percuma kat internet ini, cuma saya mahu tekankan bahawa ia memerlukan sedikit usaha untuk mendapatkannya. kebiasaannya pihak yang ingin beri duit akan meminta kita menyebarkan program atau produk mereka kepada seramai orang yang mungkin. so, tugas kita mudah, hanya sebarkan je pada kawan-kawan, dan seramai orang di dunia internet. banyak cara untuk kita sebarkan seperti di forum, emel dan sebagainya. tetapi kenalah beretika, jangan SPAM… tak tau apa itu SPAM? tanya pakcik google ek ;)

Tetapi Awas!! di internet ini banyak yang tipu dari yang sebenar. so, untuk mengelakkan dari anda buang masa dapat duit percuma yang “palsu” , anda di syorkan menjadi salah seorang subcriber newsletter yang saya wujudkan khas untuk mereka yang sememangnya mahukan duit secara percuma. hanya lawati laman ini

http://zaidirazali.com/duitpercuma

kemudian masukkan nama dan emel anda. jika berjalan lancar, anda akan menerima emel dari saya. insyaallah selepas anda menjadi salah seorang subcriber duit percuma ini, anda akan kerap menerima emel yang memberitahu program buat duit percuma yang sebenar. ini bertujuan supaya anda tidaklah buang tenaga dan masa dengan tertipu dengan program yang penipun atau lebih dikenali SCAM di dunia internet ini.

Posted October 3rd, 2008 by edyanie 1 Comment »